Medarbejder til bogholderi & Administration

10/1-20

KPE A/S søger en dygtig kollega med fokus på detaljen til opgaver i vores bogholderi og administration.

Du kommer til at varetage en række forskelligartede opgaver inden for virksomhedens bogholderi og administration
herunder:

• Daglig opfølgning på vores fakturahåndteringssystem.
• Bogføring (det meste foregår automatisk).
• Afstemning af bank, moms, kontoudtog og lign.
• Styring af vores debitor, kreditor og projektkartoteker.
• Telefonpasning.
• Hjælpe med lønkørslen for vores tømrer og snedkere.
• Ferieplanlægning for vores svende.
• Ad hoc-opgaver.
• Hjælpe vores byggeledere i det daglige.


Du vil få en udfordrende hverdag hos KPE A/S, hvor du bliver en del af et dynamisk og stærkt fagligt team.
Du vil indgå i et uformelt miljø med gode og dygtige kolleger i en moderne entreprisevirksomhed med en sund virksomhedskultur og høj anciennitet.

Vi har en uformel tone og du vil arbejde tæt sammen med ejere og byggeledere i en dagligdag hvor der er kort fra tanke til handling.


Vi tilbyder:

• En alsidig hverdag med gode muligheder for selv at tilrettelægge dine opgaver.
• Løn efter kvalifikationer.
• Sundhedsforsikring.
• Faglig stolthed uanset om det er i vores økonomistyring eller i vores håndværk.
• Frokostordning hvor vi selv laver maden og spiser sammen.
• Deltid ca. 30 timer om ugen


Kvalifikationer:

• Gå-på–mod
• Erfaring med bogføring.
• Selvstændig og samarbejdsorienteret.
• Fortrolig med Office-pakken, herunder Excel.
• Imødekommende og nysgerrig på at forbedre vores arbejdsprocesser


Din ansøgning:
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Nikolaj Kiilerich Pedersen.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning og CV på job@kjell-p.dk. Alle ansøgninger bliver naturligvis behandlet iht. persondataforordningen. Vi afholder samtaler løbende.

FØLG OS PÅ #KPENTREPRISE