Levering til tiden
KPE har eget snedkerværksted der specialfremstiller inventar og emner til vores mange alsidige byggeopgaver og sikrer levering til tiden. Vi er fleksible i vores arbejde og i kapaciteten. Det handler jo om service.
Online Servicemodul
Vores serviceafdeling arbejder digitalt for ar sikre at en effektiv arbejdsproces med hurtig udrykning.
Servicemodulet giver dig mulighed for at oprette sager og sikrer et overblik over igangværende arbejder og gennemsigtighed omkring timeforbrug.
Den enkelte medarbejder i en virksomhed har ofte behov for forskellige typer af serviceydelser. En sikker videreformidling af disse ønsker og behov kan være en udfordring. Med et integreret online servicemodul sikrer vi dig og dine medarbejdere overblik, gennemsigtighed og nem adgang til kommunikation.
Få en Webportal tilpasset til din virksomhed med din virksomheds logo, hvor virksomhedens medarbejdere får nem adgang til kommunikation med vores serviceafdeling.
Fortrolighed og sikkerhed
Vores samarbejdsaftaler baseres på tillid og åbenhed. Vores servicemedarbejdere er endvidere godkendt af PET ifm. andre projekter.
Sikkerhed og sundhed
KPE prioriterer medarbejdernes sikkerhed, sundhed og trivsel højt – da det er vigtigt at alle har et sikkert og sundt arbejdsmiljø. I forbindelse med faste serviceaftaler udarbejdes en specifik APV for at sikre og dokumentere, at virksomhedens politik gennemføres og medarbejdernes bevidsthed om arbejdsmiljø styrkes. Alle medarbejdere i KP A/S tilbydes udvidet sundhedsforsikring efter 1 års ansættelse.
Påklædning
Vores servicesnedkere er neutralt klædt i rent arbejdstøj med logo.
Overblik, gennemsigtighed og nem kommunikation
Vi ønsker at være jeres tætte sparringspartner, og sætter derfor altid kunden i fokus. Vores kompetente medarbejdere fra ejendomsservice sørger for, at der altid bliver leveret et tilfredsstillende resultat.